Regulamin3

Regulamin serwera

 

1. Zdanie Administracji jest bezsporne.

Gracze serwera mają prawo do własnego zdania, jednak każda kłótnia oraz wprowadzanie administracji w błąd zakończy się karą. 
Pamiętaj, że czas administracji jest ograniczony - nie proś o przedmioty rangi, monety, zmiane pory dnia oraz teleportacje.

2. Zakaz działania na szkodę serwera.

Tworzenie maszyn lagujących, obrażanie serwera, wykorzystywanie bugów oraz wszelkie działania mające na celu psuć rozgrywkę itp.

3. Na serwerze można zabijać, kraść, oszukiwać - to survival!

Zabronione są oszustwa i kradzież w przypadku MONET! Nie dotyczy to przedmiotów domyślnie istniejących w grze. Administracja nie odpowiada za błędy oraz stracone przedmioty przez graczy w trakcie rozgrywki. Monety w przypadku kradzieży nie podlegają zwrotom. Posiadając dowód właściwa osoba zostanie ukarana.

4. Polskie prawo obowiązuje także tutaj.

Zasada ta dotyczy poniżeń, oszustw i wymuszeń w świecie realnym.

5. Zakaz używania hacków, cheatów, bugów.

Każdy bug należy zgłosić administracji - ukrywanie ich będzie skutkowało banem! 
Nie wolno żartować z posiadaniem cheatów - pisanie wiadomości typu: "mam cheaty/haxy" skończy się banem!

6. Na serwerze obowiązuje kultura.

Zakaz obrażania, przeklinania, wyzywania oraz stosowania form ogólnie przyjętych jako obraźliwe. 
Zakaz wulgarnych nicków, pelerynek oraz skinów. 
Zakaz tworzenia budowli 18+, sfastyk oraz rozmawiania o tego typu rzeczach na czacie globalnym.

7. Zakaz reklamowania serwerów oraz wklejania linków na czacie.

Zasada ta dotyczy reklam serwerów oraz wklejania linków w celu uzyskania własnych korzyści lub działania na szkodę serwera.

8. Zakaz podszywania się pod innych.

Czyli ustawiania prawie takich samych nicków lub pisanie wiadomości mających na celu podszywanie się pod innego gracza.

9. Zakaz posiadania multikont.

Każdy gracz ma prawo do utworzenia jednego konta na naszym serwerze. Multikonto można zrobić tylko przy zmianie nicku lub gry z rodzeństwem.

10. Zakaz griefowania działek.

Za grief przyjmujemy psucie terenu, obudowywanie dookoła cudzej działki, budowanie nieprzyzwoitych budowli. Za grief nie uznajemy niszczenia działki przez osoby dodane!

11. Zachowaj kulturę na czacie!

Nie spamuj, nie flooduj, nie zaśmiecaj chatu, nie używaj CAPS-LOCKA! 
Cenzura ma dotyczyć CAŁEGO wulgaryzmu - w przeciwnym wypadku gracz otrzyma warna. 
Koloru czerwonego &4 może używać wyłącznie administracja. 
Zabronione są wulgaryzmy oraz wyzywanie w obcych językach. 
Nie namawiaj nikogo do łamania zasad.

12. W przypadku nieobecności na serwerze dłuższej niż 30 dni administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia wszystkich działek        gracza.

Jeśli chcesz tego uniknąć wystarczy, że zalogujesz się raz na 30 dni.

13. Konto gracza zostanie usunięte w przypadku nieobecności dłużej niż 90 dni.

Zasada dotyczy również graczy z rangą, jeśli chcesz tego uniknąć zaloguj się raz na 90 dni.

14. Administracja nie przenosi usług, przedmiotów i statystyk między kontami.

Przed zakupem usług zastanów się czy konto, na którym grasz nie ulegnie w przyszłości zmianie.

15. /rtp oraz /tpaccept używasz na własną odpowiedzialność!

16. Administracja ma prawo karać za składanie fałszywych zgłoszeń.

Nasz czas jest ograniczony, dlatego wprowadzanie administracji w błąd zakończy się karą.

17. Zakaz handlowania przedmiotami w grze za prawdziwe pieniądze!

18. Niestosowanie się do regulaminu może grozić kickiem, mutem, tymczasowym banem lub banem stałym.

Nie ma określonych kar za przewinienia.

19. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

Wchodząc na serwer jesteś zobowiązany/a do przestrzegania regulaminu.

20. Zasady składania skarg na graczy:

W celu zgłoszenia zachowania naruszającego regulamin należy zrobić ss i wysłać na serverowego discorda (nie przyjmujemy zgłoszeń zawierających jedynie wycięty fragment tekstu) 
Aby zgłosić budowle lub napis na tabliczce należy oprócz ss napisać kordy lub nazwę właściciela działki. 

Wykonane przez: bojawiem55.pl